Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) وردپرس

رفع خطا Minify HTML در Gtmetrix سيستم وردپرس

1398/11/29 
۰۰
netaram

در اين مقاله قصد داريم در مورد رفع خطا Minify HTML به شما كاربران عزيز توضيح بدهيم ، اگر شما توسط سايت Gtmetrix در حال بهينه سازي سرعت وب سايت خود هستيد احتمالا با خطا Minify HTML مواجه شده ايد ، در ادامه اين آموزش به شما توضيح خواهيم داد كه چگونه در كمتر از ده دفيقه مي توانيد اين مشكل را در وب سايت هاي عادي و حتي سيستم مديريت محتوا وردپرس فارسي رفع كنيد.

 

 

منظور از Minify HTML چيست ؟
هنگامي كه در كد هاي html شما از تگ comment استفاده شده باشد يا بين آن فاصله هاي اضافي استفاده شده باشد ، اين خطا ايجاد مي شود ، در وافع برنامه نويس هاي html در هنگام توليد كد ها ، براي مديريت بهتر معمولا از تگ كامنت و فاصله استفاده مي كنند ، و اين تگ و فاصله ها حجم اضافي اشغال مي كنند ، از آنجايي كه وجود داشتن يا نداشتن اين كد ها هيچ تاثيري در نمايش سايت شما ندارد و با حذف برخي از فاصله ها اختلالي در نمايش سايت توسط مرورگر ايجاد نمي شود ، بهتر است اين كد هاي اضافي حذف شود يا به اصطلاح minify شوند.

چگونگي رفع خطا Minify HTML در وب سايت هاي استاتيك :
پيشنهاد مي كنيم قبل از هر تغييري از محتوا وب سايت خود پشتيبان تهيه كنيد.
اگر وب سايت شما استاتيك است ، مي توانيد از ابزار html-minifier استفاده نماييد ، پس از ورود به اين سايت كافيست در كادر بالا كد هاي html خود را وارد كنيد و روي دكمه Minify كليك كنيد ، و در كادر پايين كد توليد شده را در هاست خود آپلود نماييد.

همچنين در سمت راست اين صفحه مي توانيد تنظيمات بهينه سازي كد ها را تغيير بدهيد ، براي مثال با گزينه Remove comments مي توانيد كد هاي كه با تگ كامنت ايجاد شده باشند را حذف نماييد.

براي وب سايت هاي وردپرس :
اگر شما از سيستم مديريت محتو وردپرس استفاده مي كنيد ، انجام اين مورد بسيار آسان است ، كافيست يكي از افزونه هاي Autoptimize و يا WP Super Minify را نصب و با توجه به نياز خود تنظيم كنيد ، پيشنهاد ما استفاده از autoptimize است ، اين افزونه مي تواند فايل هاي css و جاوا را هم minify و combine كند.

اميدواريم اين آموزش براي شما مفيد بوده باشه ، منتظر نظرات شما هستيم …


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

رفع خطا Serve resources from a consistent URL در Gtmetrix

1398/11/29 
۰۰
netaram

در اين آموزش قصد داريم تا در مورد رفع خطا Serve resources from a consistent URL توضيح بدهيم ، اگر شما در حال بهينه سازي و تست سرعت بارگذاري وب سايت خود هستيد و در سايت Gtmetrix با اين خطا كه معمولا به صورت زرد رنگ يا قرمز رنگ مي باشد مواجه شده ايد ، پيشنهاد مي كنيم با مطالعه اين مقاله در كمتر از چند دقيقه مشكل وب سايت خود را متوجه شده و با اصلاح آن سرعت سايت خود را افزايش دهيد.

رفع خطا خطا Serve resources from a consistent URL در Gtmetrix


علت خطا Serve resources from a consistent URL :
گاهي اوقات لازم است ما در صفحه وب سايت خود برخي موارد مانند تصوير را تكرار كنيم ، براي مثال فرض كنيد لوگو نت آرام هم در بالا وب سايت ( هدر ) و هم در پايين صفحه وب سايت ( فوتر ) قرار گرفته باشد ، در صورتي كه سايز هاي اين تصاوير يكسان باشد ، بهتر است url آنها نيز يكي باشد تا مرورگر مجبور نباشيد ريكوست (درخواست) ديگري براي دانلود فايل تكراري به سرور ارسال كند ، چنانچه url اين تصوير تكراري يكي باشد حتي مقدار دانلود در بيشتر مرورگر ها به دليل استفاده از كش كمتر مي شود و در نتيجه سرعت سايت افزايش پيدا مي كند.

در واقع شما بايد تلاش كنيد تا در طراحي صفحات وب سايت شما url هاي تصاوير تكراري ، يكي شوند.

اين مورد محدود به تصاوير نيست ، بلكه ممكن است فايل هاي جاوا اسكريپت ( JS ) و سي اس اس (CSS) شما نيز با اين مشكل مواجه شده باشد.

اميدواريم اين مقاله براي شما مفيد بوده باشه ، لطفا در صورتي كه سوال يا مشكلي در اين مورد داشتيد ، در قسمت ديدگاه هاي همين قسمت ارسال كنيد ، ما تلاش خواهيم كرد تا در زمان كمي به ديدگاه هاي شما پاسخ بدهيم ، همچنين پاسخ ما به ايميل شما نيز ارسال خواهد شد.

 


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

رفع خطا Minify HTML در Gtmetrix سيستم وردپرس

1398/11/29 
۰۰
netaram

در اين مقاله قصد داريم در مورد رفع خطا Minify HTML به شما كاربران عزيز توضيح بدهيم ، اگر شما توسط سايت Gtmetrix در حال بهينه سازي سرعت وب سايت خود هستيد احتمالا با خطا Minify HTML مواجه شده ايد ، در ادامه اين آموزش به شما توضيح خواهيم داد كه چگونه در كمتر از ده دفيقه مي توانيد اين مشكل را در وب سايت هاي عادي و حتي سيستم مديريت محتوا وردپرس فارسي رفع كنيد.

 

 

منظور از Minify HTML چيست ؟
هنگامي كه در كد هاي html شما از تگ comment استفاده شده باشد يا بين آن فاصله هاي اضافي استفاده شده باشد ، اين خطا ايجاد مي شود ، در وافع برنامه نويس هاي html در هنگام توليد كد ها ، براي مديريت بهتر معمولا از تگ كامنت و فاصله استفاده مي كنند ، و اين تگ و فاصله ها حجم اضافي اشغال مي كنند ،  از آنجايي كه وجود داشتن يا نداشتن اين كد ها هيچ تاثيري در نمايش سايت شما ندارد و با حذف برخي از فاصله ها اختلالي در نمايش سايت توسط مرورگر ايجاد نمي شود ، بهتر است اين كد هاي اضافي حذف شود يا به اصطلاح minify شوند.

چگونگي رفع خطا Minify HTML در وب سايت هاي استاتيك :
پيشنهاد مي كنيم قبل از هر تغييري از محتوا وب سايت خود پشتيبان تهيه كنيد.
اگر وب سايت شما استاتيك است ، مي توانيد از ابزار html-minifier استفاده نماييد ، پس از ورود به اين سايت كافيست در كادر بالا كد هاي html خود را وارد كنيد و روي دكمه Minify كليك كنيد ، و در كادر پايين كد توليد شده را در هاست خود آپلود نماييد.

همچنين در سمت راست اين صفحه مي توانيد تنظيمات بهينه سازي كد ها را تغيير بدهيد ، براي مثال با گزينه Remove comments مي توانيد كد هاي كه با تگ كامنت ايجاد شده باشند را حذف نماييد.

براي وب سايت هاي وردپرس :
اگر شما از سيستم مديريت محتو وردپرس استفاده مي كنيد ، انجام اين مورد بسيار آسان است ، كافيست يكي از افزونه هاي Autoptimize و يا WP Super Minify را نصب و با توجه به نياز خود تنظيم كنيد ، پيشنهاد ما استفاده از autoptimize است ، اين افزونه مي تواند فايل هاي css و جاوا را هم minify و combine كند.

اميدواريم اين آموزش براي شما مفيد بوده باشه ، منتظر نظرات شما هستيم …
 


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

رفع خطا Combine images using CSS sprites در Gtmetrix

1398/11/29 
۰۰
netaram

در اين مقاله قصد داريم تا در مورد رفع خطا Combine images using CSS sprites به شما كاربران عزيز آموزش بدهيم ، اگر شما كاربر عزيز در حال افزايش سرعت وب سايت خود هستيد و با اين خطا مواجه شده ايد ، با مطالعه اين مقاله مي توانيد با كمي تلاش اين خطا را نيز رفع كنيد ، تاثير انجام اين مقاله بر سرعت وب شما بسيار زياد است و باعث مي شود تعداد بسيار زيادي از درخواست هاي http شما كم شود ، ما قبلا در مورد كاهش تعداد درخواست HTTP در نت آرام مقاله ارسال كرديم ، لطفا ادامه اين مقاله را مطالعه نماييد.

 

منظور از CSS sprites چيست ؟
معمولا در هر صفحه وب از تعدادي عكس استفاده شده است ، براي دريافت هر عكس مرورگر مجبور است يك درخواست به سمت سرور ارسال كند ، رد و بدل اين درخواست ها توسط مرورگر و سرور نياز به زمان زيادي دارد ، در سال هاي گذشته براي رفع اين مشكل از روش CSS sprites استفاده شده است ، در اين روش با تركيب تمام تصاوير در يك عكس و درج مختصات آن در قسمت هاي مختلف با X و Y قسمت مورد نياز خود را در مكان خود قرار مي دهند ، در اين روش تنها يك درخواست براي يك تصوير به سرور ارسال مي شود و با انجام اين روش سرعت وب سايت بسيار بيشتر مي شود. به تصوير زير دقت كنيد :

 

ما در تصوير بالا حدود 50 تصوير را در يك عكس تركيب كرديم ، با در نظر گرفتن تعداد تصاوير تركيب شده ما بيشتر از 49 درخواست از وب سايت خود كم كرده ايم ، اين تعداد تاثير بسيار زيادي در سرعت سايت دارد.

 

چگونگي رفع خطا Combine images using CSS sprites در وردپرس :
متاسفانه در وردپرس هنوز افزونه خاصي براي sprite كردن css وجود ندارد ، در حال حاضر مطمئن ترين روش اعمال تغييرات در كد نويسي هاي وب سايت است ، بنابراين اگر آشنايي با html و css نداريد ، شايد بهتر باشد از طراح وب سايت خود درخواست كنيد تا اين تغييرات را براي شما انجام بدهد.

اگر تغييرات در css و درج مختصات براي شما دشوار است ، در ادامه بنده چندين ابزار آنلاين به شما معرفي مي كنم تا بتوانيد آنلاين عكس ها را با هم تركيب و خودكار كد هاي css آن را دريافت كنيد.

http://spritegen.website-performance.org/
http://css.spritegen.com/
https://instantsprite.com/
https://www.giftofspeed.com/sprite-generator/
همچنين اگر شما تمايل داريد CSS sprites را به صورت responsive ايجاد كنيد مي توانيد از لينك زير استفاده نماييد :

http://responsive-css.spritegen.com/

اميدواريم اين مقاله براي شما كاربر عزيز مفيد بوده باشد ، در صورتي كه سوال يا مشكلي در اين مورد داريد آن را در قسمت ديدگاه هاي اين سايت ارسال نماييد.


اشتراک گذاری:
ات مرتبط:
برچسب‌ها:
بازدید: <~PostViwe~>

[ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اموزش وردپرس است.